تایید حکم اعدام محمدرضا ثلاث در بیدادگاه دیوان عالی کشور

صفحه خبری جوانان امروز – به گفته یک مقام رسمی کشور حکم اعدام محمدرضا ثلاث، راننده اتوبوس خیابان پاسداران  توسط دیوان عالی کشورتائید شده است .

به گزارش خبرگزاری های داخلی ، محمدرضا ثلاث به اتهام قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به سه فقره قصاص نفس، یک سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود که با درخواست فرجام خواهی از سوی نامبرده پرونده در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت درگیری‌های خیابان پاسداران میان مأموران امنیتی با دراویش در شب ۳۰ بهمن ماه سال گذشته اتفاق افتاد.

در جریان حمله با اتوبوس به صف مأموران امنیتی، محمدعلی بایرامی ۲۳ ساله، رضا امامی ۲۱ ساله و رضا مرادی ۱۹ ساله کشته شدند.

درگیری‌های روز آخر بهمن ماه در اطراف خانه نورعلی تابنده، قطب دراویش گنابادی اتفاق افتاد. دراویش می‌گفتند تجمع آنها برای حفاظت از قطب دراویش از هرگونه تعرض احتمالی از سوی ماموران امنیتی و لباس شخصی بوده است. دراویش گفتند که برخی از رفت و آمدها به منزل آقای تابنده در روزهای منتهی به درگیری با محدودیت ماموران امنیتی مواجه بوده است.

گفته شده که آقای ثلاث متهم پرونده در همان اتوبوسی که به ماموران لباس شخصی و امنیتی حمله کرد، زندگی هم میکرده ، بنابراین می شود تصور کرد که این فرد تحت چه فشار روحی و روانی و شرایط نامساعد زندگی میکرده ولی متاسفانه تمامی این مسائل بنظر نتوانسته است که مقامات بیدادگاه اسلامی را بر آن دارند که تخفیفی در مجازات این شهروند ایرانی دهند.

 

با سپاس از توجه شما به این مطلب

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.