حکم دادگاه لاهه علیه نسل کٌشی فلسطینیان ،خشم اسرائیل را برانگیخت

گزارش- خاطره نورشید

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو به اعضای کابینه خود دستوراکید داده بود که از پاسخگویی به حکم موقت دیوان بین المللی دادگستری در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل خودداری کنند.

به گزارش رادیو تلویزیون ملی کان، نتانیاهو از طریق زاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی، به وزرای دولت دستور داد تا قبل از انتشار موضع رسمی دولت در مورد این موضوع، از هرگونه اظهارنظر عمومی خودداری کنند.

دادگاه حضور نیروهای نظامی  اسرائیل در نوار غزه را غیر ضروری دانسته ، ادامه حضور نیروهای نظامی اسرائیل در نوار غزه و کشتار فلسطینیان را ارتکاب اقدامات نسل کشی علیه فلسطینیان اتخاذ کرد.

علیرغم دستور نتانیاهو، نقف، گالیله و وزیر مقاومت ملی اسحاق واسرلوف و ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی، هر دو از اعضای حزب راست افراطی اوتزما یهودیت، روز جمعه دادگاه را محکوم کردند.

بن گویر، افریقای جنوبی را برای تقویت ادعاهای نسل کشی علیه اسرائیل، درمورد فلسطینی ها را رد کرده ، رای  دادگاه را «یهود ستیزانه»  اعلام کرد و گفت که این تصمیم ثابت می کند که «دادگاه به دنبال عدالت نیست، بلکه به دنبال آزار و اذیت یهودیان است. «

واسرلوف در کنار یک ایموجی پرچم اسرائیل به زبان انگلیسی توییت کرد: «دیگر هرگز».

این عملکرد نشان از این دارد که طبق روال همیشه یهودیان افراطی بر این باور هستند که می توانند فراقانونی عمل کرده و به هیچوجه پاسخگوی جنایات خود نباشند –

با سپاس از توجه شما به این مطلب

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.